Η εταιρεία Lockheed Martin παρουσιάζει τα προγράμματά της για 20η χρονιά στη Defendory 2006, την 14η Διεθνή Έκθεση αμυντικών συστημάτων στρατού – ναυτικού – αεροπορίας για την εθνική άμυνα, που πραγματοποιείται στο Εκθεσιακό Κέντρο του Πειραιά (ΟΛΠ, Αγ. Νικόλαος) από 3 έως 7 Οκτωβρίου 2006. Η έκθεση διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Ελληνικού Υπουργείου Άμυνας.

Ο Ντέννης Πλέσσας, Αντιπρόεδρος Επιχειρηματικών Πρωτοβουλιών της εταιρείας Lockheed Martin Aeronautics, δήλωσε ότι «η Lockheed Martin είναι ενθουσιασμένη που συμμετέχει και αυτή την χρονιά στην έκθεση Defendory στην Αθήνα. Η παρουσία της Lockheed Martin στην έκθεση είναι μεγαλύτερη από ποτέ και περιλαμβάνει εκπροσώπους από όλους τους βασικούς επιχειρηματικούς τομείς της εταιρείας. Η μεγάλη παρουσία της Lockheed Martin στην Αθήνα αποδεικνύει την ισχυρή δέσμευσή μας στους πελάτες μας στην Ελλάδα, στα Βαλκάνια, στη Μέση Ανατολή και στην Ευρώπη. Το βασικό μας μήνυμα στην Defendory 2006 είναι ότι οι συνεργασίες κάνουν την διαφορά. Η Lockheed Martin επικεντρώνεται στις ανάγκες των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων όπως και στις ανάγκες των Υπουργείων Άμυνας και Ενόπλων Δυνάμεων της ευρύτερης περιοχής».

Η Lockheed Martin είναι ένας ισχυρός και αφοσιωμένος στρατηγικός συνεργάτης της Ελλάδας για περισσότερο από 60 χρόνια και έχει αποδείξει την δέσμευσή της στην Ελληνική αμυντική βιομηχανία αρκετές φορές. Η δέσμευση αυτή αποδείχθηκε ακόμα μια φορά με την υπογραφή της Στρατηγικής Συμφωνίας Συνεργασίας μεταξύ της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ) και της Lockheed Martin Aeronautics, την Παρασκευή, 29 Σεπτεμβρίου 2006, στα πλαίσια των Αντισταθμιστικών Ωφελημάτων του προγράμματος F-16 Peace Xenia IV. Η σημαντική αυτή συνεργασία μεταξύ των δύο εταιρειών, EΑΒ και Lockheed Martin, αφορά στο επιπρόσθετο έργο συμπαραγωγής αεροσκαφών που θα αναλάβει η ΕΑΒ. Στη Defendory 2006, η Lockheed Martin παρουσιάζει τα εξής προγράμματά:

-Το πρόγραμμα μαχητικού αεροσκάφους F-16 Fighting Falcon: Με 4.300 μαχητικά αεροσκάφη F-16 να έχουν παραδοθεί μέχρι σήμερα, το F-16 Fighting Falcon αποτελεί σήμερα ζωτική συνιστώσα για την εθνική άμυνα και την δομή δυνάμεων για συνολικά 24 χώρες. Το F-16 ενσωματώνει και καλύπτει πλήρως τα δεδομένα της 4ης γενιάς μαχητικών, δίνοντας τη δυνατότητα για μια ομαλή μετάβαση στα μαχητικά 5ης γενιάς τα οποία μόνο η Lockheed Martin κατασκευάζει.

-Το πρόγραμμα του μαχητικού αεροσκάφους 5ης γενιάς F-35 JSF: Το F-35, σηματοδοτεί τη νέα εποχή στο χώρο των μαχητικών αεροσκαφών του 21ου αιώνα, αντιπροσωπεύοντας μια σειρά από τεχνολογίες αιχμής, αλλά και πολλές καινοτομίες στον τρόπο διεξαγωγής των αεροπορικών επιχειρήσεων του μέλλοντος. Για πρώτη φορά στα χρονικά προγραμμάτων μαχητικών αεροσκαφών, η ανάπτυξη ενός νέου αεροσκάφους 5ης γενιάς, όπως είναι το F-35, προβλέπει ένα εξαιρετικά μικρό κόστος ανά τιμή μονάδας (fly away) σε σύγκριση με τα σημερινά προγράμματα 4ης γενιάς, όπως και σημαντικά μειωμένο κόστος κύκλου ζωής λόγω του εξασφαλισμένου μεγάλου αριθμού παραγγελιών. Το πρόγραμμα αυτό αποτελείται από παγκόσμιες συνεργασίες με 9 χώρες που συμμετέχουν στην ανάπτυξη του αεροσκάφους. Το αεροσκάφος F-35 JSF έχει ολοκληρώσει επιτυχώς τις δοκιμές του κινητήρα και προγραμματίζει την πρώτη του πτήση το φθινόπωρο του 2006.

-Το πρόγραμμα εκπαιδευτικού αεροσκάφους T-50: Το T-50 Golden Eagle αποτελεί ένα εκπαιδευτικό αεροσκάφος νέας γενιάς το οποίο διαθέτει μοναδικά χαρακτηριστικά, που του δίνουν τη δυνατότητα να γεφυρώσει το κενό μεταξύ της παλαιάς γενιάς εκπαιδευτικών αεροσκαφών με τις απαιτήσεις των σύγχρονων μαχητικών. Η Κορεάτικη Αεροπορική Βιομηχανία (ΚΑΙ), σχεδίασε και ανάπτυξε το T-50 από κοινού με την Lockheed Martin Aeronautics, η οποία παρείχε την απαραίτητη τεχνογνωσία και όλες τις εγγυήσεις που θα εξασφάλιζαν την ενσωμάτωση όλων των προηγμένων δυνατοτήτων που χαρακτηρίζουν το T-50. Η συμπεριφορά και τα χαρακτηριστικά πτήσης του T-50, ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας, με χρήση ψηφιακών ηλεκτρονικών συστημάτων στο πιλοτήριο και στο σύστημα ελέγχου πτήσης (Fly-By-Wire). Η σημερινή διαμόρφωση του T-50 είναι αποτέλεσμα εντατικών συγκριτικών μελετών της αγοράς προκειμένου να καλυφθούν όχι μόνο οι απαιτήσεις της Κορεάτικης Αεροπορίας, αλλά παράλληλα και να ικανοποιηθούν οι ανάγκες των μελλοντικών εκπαιδευτικών και ελαφρών μαχητικών αεροσκαφών. Με περισσότερες από 1.400 πτητικές δοκιμές, το T-50 επέδειξε εξαιρετικές αεροδυναμικές επιδόσεις, όπως είχε προβλεφθεί από τη φάση της σχεδίασής του και σήμερα ήδη βρίσκεται στη φάση της παραγωγής.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ