Δεν μένει πίσω μόνο η ΠΑ - Αφήνουν τις ΜΕΚΟ χωρίς μηχανές εσωτερικής καύσεως

Επειδή πολλοί θεωρούσαν ως μείζον θέμα την αναβάθμιση των μαχητικών F-16 Block 50 πρέπει να πούμε πως δεν ήταν μόνο αυτα.

Υπήρχαν και άλλα σοβαρά θέματα προς έγκριση όπως η συντήρηση των T-6 Texan II, επείγοντα εξοπλιστικά του Στρατού Ξηράς όπως η αναβάθμιση των AH-64A Apache που πρέπει να γίνει... πρόπερσι και η κατακύρωση της σύμβασης για τη συντήρηση των μηχανών εσωτερικής καύσεως των φρεγατών MEKO του Πολεμικού Ναυτικού.

Το ωραίο είναι πως υποτίθεται θέλουμε να εκσυγχρονίσουμε τις ΜΕΚΟ.

Μα εδώ διαφαίνεται η τάση να μην προχωρήσει τίποτα!

Υπενθυμίζεται ότι ως επίσημη δικαιολογία για την αναβολή της Διαρκούς Επιτροπής Εξοπλιστικών Προγραμμάτων και Συμβάσεων της Βουλής,  έχει δοθεί στην δημοσιότητα "έκτακτο κώλυμα" του Α/ΓΕΑ αντιπτεράρχου Γεώργιου Μπλιούμη.

Το οποίο κώλυμα είναι η παρουσία του στο Ράμσταϊν της Γερμανίας για να συμμετάσχει στη σύνοδο των αρχηγών Αεροποριών των χωρών-μελών του ΝΑΤΟ.

Ξαναλέμε, η συνάντηση αυτή απολύτως λογικά έχει κλειστεί μήνες πριν. Άρα γνώριζαν όταν έκλεισαν την ημερομηνία για την σύγκληση της Επιτροπής ότι αυτή την ημέρα ο Α/ΓΕΑ δεν μπορούσε.

Αλλά έστω, ας δεχτούμε ότι είμαστε στα πρόθυρα Γ' Παγκοσμίου Πολέμου και μεταβαίνει εκτάκτως στην Γερμανία.

Η παρουσία του ήταν απαραίτητη στην Επιτροπή; Δεν μπορούσε να τον αντικαταστήσει ο υπαρχηγός Α/ΓΕΑ; Γιαυτό προβλέπεται η θέση του άλλωστε.

Μπορούσε να ενημερώσει αυτός αντί του Α/ΓΕΑ.

Πλέον υπάρχει προβληματισμός για υπονόμευση του αξιόμαχου των Ενόπλων Δυνάμεων.

Τι να υποθέσουμε, έλλειψη σοβαρότητας; Ή έλλειψη θελήσεως; 

Google news logo Ακολουθήστε το defencenet.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις Instagram Subscribe button Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολουθήστε το defencenet.gr στο Instagram για να «δεις» τα πραγματικά γεγονότα σε άμυνα και ασφάλεια Youtube Subscribe button

DefenceNet TV