Τον Μάρτιο ξεκινάει η ναυπήγηση της ισπανικής φρεγάτας F-110

Το ισπανικό Βασιλικό Ναυτικό κάνει μια σοβαρή προσπάθεια να εκσυγχρονιστεί και έτσι με καθυστέρηση τριών περίπου ετών, τα ισπανικά ναυπηγεία Navantia αναμένεται να ξεκινήσουν τη ναυπήγηση της πρώτης, από τις πέντε νέες φρεγάτες F-110 τον Μάρτιο του 2022.

Αυτό ανακοίνωσε ο Πρόεδρος της εταιρίας, Ricardo Domínguez, στις 21 Σεπτεμβρίου στο CESENA (Naval Sector Centre of Excellence).

Το σχετικό συμβόλαιο υπογράφηκε το Νοέμβριο του 2018 και είναι ύψους 4,3 δισεκατομμυρίων (τιμή μονάδας, άνευ πυρομαχικών και υποστήριξης: € 860 εκατομμύρια, αρχικά είχε ανακοινωθεί ότι η ναυπήγηση του πρώτου πλοίου θα ξεκινούσε το Μάιο του 2019).

Οι φρεγάτες F-110 αποτελούν εξέλιξη των φρεγατών τύπου F-100. Το πρώτο πλοίο αναμένεται να ενταχθεί σε υπηρεσία το 2026, ενώ το τελευταίο το 2031. Σε υπηρεσία θα αντικαταστήσουν τις έξι φρεγάτες κλάσης «Santa Maria» («Oliver Hazard Perry»), οι οποίες εντάχθηκαν την περίοδο 1986-1994.

Το εκτόπισμα τους είναι 6.100 τόνοι (πλήρης φόρτος), ενώ οι διαστάσεις τους είναι (μήκος x πλάτος x βύθισμα) 145 μέτρα x 18 μέτρα x 5 μέτρα. Η μέγιστη ταχύτητα τους θα είναι 35 κόμβοι (65 χιλιόμετρα την ώρα). Οι απαιτήσεις επάνδρωσης είναι 150 άτομα. Ο κύριος αισθητήρας των πλοίων θα είναι το ραντάρ AN/SPY-7(V)1 και το σύστημα διαχείρισης μάχης AEGIS.

Ο οπλισμός τους αποτελείται από ένα πυροβόλο των 127/64 χιλιοστών της Leonardo, σύστημα Mk.41 VLS με 16 κελιά για αντιαεροπορικά βλήματα SM-2 και RIM-162 ESSM, δύο πυροβόλα των 30 χιλιοστών, ισάριθμα πολυβόλα των 12,7 χιλιοστών, δύο τετραπλούς εκτοξευτές βλημάτων κατά πλοίων RGM-84 Harpoon, δύο τορπιλοσωλήνες Mk.32 και υποδομή υποστήριξης ελικοπτέρου ναυτικής συνεργασίας επιπέδου S-70 Sea Hawk.

Google news logo Ακολουθήστε το defencenet.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις Instagram Subscribe button Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολουθήστε το defencenet.gr στο Instagram για να «δεις» τα πραγματικά γεγονότα σε άμυνα και ασφάλεια Youtube Subscribe button

DefenceNet TV