Το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ (USN) θα πετάξει με τον αισθητήρα πολλαπλών φασματικών εικόνων MS-177A της Collins Aerospace Systems για πρώτη φορά το 2022.

Το Γραφείο Ναυτικής Έρευνας (ONR) ανέθεσε στην Collins Aerospace Systems συμβόλαιο περίπου 20 εκατομμυρίων δολαρίων για τη διεξαγωγή θαλάσσιου πειράματος του MS-177A σε δοκιμαστική πτήση Lockheed P-3C Orion αεροσκάφος κατά της υποβρύχιας και θαλάσσιας επιτήρησης, ανακοίνωσε η εταιρεία στις 14 Σεπτεμβρίου.

Στο ετήσιο συνέδριο της Ένωσης Πολεμικής Αεροπορίας (AFA’s) ο Scott Walton, γενικός διευθυντής Collins Aerospace Systems για την αερομεταφερόμενη νοημοσύνη, την παρακολούθηση και την αναγνώριση (ISR) και την άμυνα, δήλωσε ότι το MS-177A έχει πρόσθετα χαρακτηριστικά απόδοσης από την προηγούμενη έκδοση του αισθητήρα, το MS-177.

Αυτά περιλαμβάνουν το πεδίο της αναζήτησης για ευρεία περιοχή και πρόσθετες φασματικές ζώνες για την καλύτερη αντιμετώπιση των θαλάσσιων αποστολών.

Ο Walton είπε ότι το MS-177 δεν έχει πραγματοποιήσει προηγουμένως θαλάσσια πειράματα. Το MS-177, έχει ολοκληρώσει τις δοκιμές πτήσης στο μη επανδρωμένο εναέριο όχημα επιτήρησης (HALE) Northrop Grumman RQ-4 Global Hawk RQ-4 Global Air Force (USAF) και σύντομα θα τεθεί σε λειτουργία.

Κατά τη διάρκεια μιας περιόδου σύμβασης 30 μηνών, η Collins Aerospace Systems θα κατασκευάσει έναν αισθητήρα MS-177A και θα υποστηρίξει υλικό δοκιμής πτήσης από την υπάρχουσα σειρά προϊόντων της USAF και θα τον εγκαταστήσει στο P-3C.

Ο Walton πρόσθεσε ότι το MS-177A θα εγκατασταθεί σε μια υπομονάδα γνωστή ως μονάδα διασύνδεσης αισθητήρα (SIM), η οποία είναι σε παραγωγή για το USAF.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ