Oι Τούρκοι δεν τα βρήκαν με τους Γερμανούς οι οποίοι τους φοβούνται ότι είναι πλέον ανταγωνιστικοί στην παραγωγή αμυντικών εξοπλισμών και έτσι κατέληξαν στους Νοτιοκορεάτες για να λύσουν το πρόβλημα με τον κινητήρα που θα χρησιμοποιήσει το τουρκικό άρμα Altay.

To Αltay στην ουσία είναι ένα εξελιγμένο νοτιοκορεατικό Κ-2 το οποίο από το 2014 έχει τεθεί σε παραγωγή και συνεπώς ο νοτιοκορεατικός κινητήρας ταιριάζει απόλυτα.

Στο τέλος του 2022 το τουρκικό άρμα αναμένεται να έχει τεθεί σε πλήρη παραγωγή.

Θα υπογραφεί μνημόνιο κατανόησης με τη Νότια Κορέα σχετικά με τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων.

Η κορεατική αντιπροσωπεία θα έρθει στην Άγκυρα τον Φεβρουάριο. Η στασιμότητα στο έργο έχει τελειώσει. Από την άλλη πλευρά, η Τουρκία θα συνεχίσει να εργάζεται με τη δική της ομάδα σε αυτά τα δύο απάρτια.

Όπως είπε ο Ισμαήλ Ντεμίρ:

Υπήρξε μια επιβράδυνση από την πλευρά της Κορέας ως προς αυτό λόγω των επιπτώσεων της επιδημίας. Κατά την επίσκεψη του Υπουργού Εξωτερικών μας, τέθηκε αυτό το θέμα πάλι και υπογράφηκε θέμα αδειών εξαγωγής Στη συνέχεια υπογράφηκε μνημόνιο συνεννόησης με την Νοτια Κορέα.

Αφού ολοκληρωθούν  οι γραφειοκρατικές διαδικασίες θα έρθουν σε υπογραφή και έχουμε ένα σχέδιο να τους συναντήσουμε πρόσωπο με πρόσωπο τον Φεβρουάριο και ίσως να έχουμε μια επίσκεψη πριν από αυτό. 

Στη δική μας δουλειά, τόσο ο κινητήρας όσο και το σύστημα μετάδοσης στην ομάδα των 1000 ίππων ξεκίνησαν τη φάση δοκιμών. Οι ολοκληρωμένες δοκιμές βρίσκονται σε εξέλιξη.

 Όσον αφορά την ομάδα ισχύος, οι εγχώριοι κινητήρες και τα κιβώτια ταχυτήτων μας λειτουργούν στη δοκιμαστική φάση. Πρέπει επίσης να γίνει γνωστό ότι αυτές οι διαδικασίες δοκιμών δεν είναι σύντομοι από πλευράς χρόνου”.

Να σημειώσουμε ότι οι τουρκικές εξαγωγές αμυντικού υλικού το 2019 ήταν 2,5 δισ. δολάρια με συνολικές τουρκικές αμυντικές δαπάνες 19 δισ. δολάρια.

Να προσθέσουμε ότι τα 2/3 των δαπανών επιστρέφουν στην Τουρκία δηλαδή τα 13 δισ. δολάρια είναι επενδύονται σε δικές τους παραγωγές και άρα συνολικά 15,5 δηλαδή ξοδεύεται στην εγχώρια αγορά.

Μόνο ένα μικρό ποσό φεύγει στο εξωτερικό ως συνάλλαγμα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ