Πρόβλημα με την διαθεσιμότητα των πιλότων της φοβάται ότι θα αντιμετωπίσει η αμερικανική πολεμική αεροπορία. Οι αιτίες είναι αφενός η αύξηση των προσλήψεων στις εταιρείες πολιτικών αερογραμμών και αφετέρου οι περικοπές στους μισθούς και στις ώρες πτήσεις των πιλότων των πολεμικών αεροσκαφών.

Μέσα στο 2014 οι αμερικανικές αεροπορικές εταιρείες σχεδιάζουν να προβούν σε χιλιάδες προσλήψεις προκειμένου να αντικαταστήσουν προσωπικό που αποχωρεί λόγω συνταξιοδοτήσεων αλλά και για να ανταποκριθούν στην αυξημένη κίνηση καθώς ο κλάδος ανακάμπτει. 

Όπως δηλώνει ο Υπουργός Αεροπορίας των ΗΠΑ Eric Fanning οι πιλότοι είναι δυσαρεστημένοι με τα χαμηλά ποσοστά readiness που έχουν οι μονάδες. Έτσι, αρκετοί από αυτούς είναι διατεθειμένοι να παραιτηθούν και να δουλέψουν στις πολιτικές αερογραμμές όπου τουλάχιστον θα πετάνε.

Τα χαμηλά ποσοστά readiness που έχει η αμερικανική αεροπορία οφείλονται στις περικοπές αλλά δεν είναι μόνο αυτός ο λόγος που οι αξιωματούχοι φοβούνται κύμα φυγής πιλότων.

Το 2007 η FAA αύξησε το όριο συνταξιοδότησης των πιλότων στα πολιτικά αεροσκάφη από τα 60 στα 65 έτη. Άρα, από το 2014 όλοι αυτοί οι πιλότοι θα αρχίσουν να συνταξιοδοτούνται δημιουργώντας ανάγκη για εξεύρεση νέων.

Επίσης, μετά την συντριβή αεροσκάφους στο Buffalo το 2009 που οφειλόταν στην απειρία του κυβερνήτη, η FAA αύξησε τον ελάχιστο αριθμό ωρών πτήσης που πρέπει να έχει ένας πιλότος. Επίσης, αυξήθηκε και ο αριθμός των ρεπό.

Σύμφωνα με προβλέψεις ο αεροπορικός κλάδος στις ΗΠΑ (επιβατικός και cargo) αναμένεται στα επόμενα 10 χρόνια να προχωρήσει σε 50.000 προσλήψεις πιλότων.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ