Ότι απέμεινε από το F-5B 66-9230 δεν είναι αποτέλεσμα μόνο του βανδαλισμού για ανταλλακτικά όπως γίνεται καμιά φορά για αεροσκάφη που έχουν ξεπεράσει το όριο ωρών πτήσης, όπως γίνεται πολλές φορές στην Ελληνική Πολεμική Αεροπορία η οποία πρέπει καθημερινά να είναι η αιχμή του Εθνους απέναντι στο προκλητικό γείτονα, αλλά και και όταν έχουν σημαντικές βλάβες ή ατυχήματα.

Το συγκεκρίμενο F-5B με αριθμό 66-9230 στις 13 Ιουλίου του 92 απογειώθηκε όπως πάντα για μια εκπαιδευτική πτήση,  από Αεροπορική Βάση Μίκρας. Κατά την διάρκεια της πτήσης παρουσίασε πρόβλημα με αποτέλεσμα το πλήρωμα να αναγκαστεί να το εγκαταλείψει. Αυτός είναι και ο λόγος που είναι εκτεταμένος ο άξονας του εκτινασσόμενου καθίσματος όπως φαίνεται στην φωτογραφία.

Ομως το περίεργο δεν είναι αυτό. Το αεροσκάφος μετά την εγκατάλειψη, αφού έκανε μια σύντομη πτήση μόνο του, χωρίς πιλότο, προσγειώθηκε με την κοιλιά χωρίς μεγάλες ζημιές όπως φαίνεται και στην φωτογραφία!

Πάρα τις μικρές ζημιές και το ότι δεν πήρε φωτιά ώστε να καταστραφεί ολοσχερώς, δεν κρίθηκε όμως επισκευάσιμο και έτσι χρησιμοποιήθηκε ως πηγή ανταλλακτικών για τα υπόλοιπα αεροσκάφη, κάποια από αυτά μάλιστα συνέχισαν να είναι ο τρόμος των Τούρκων, ακόμη και χωρίς ραντάρ, μέχρι το 2001 defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ