Ουκρανοί στρατιώτες και μισθοφόροι προσπαθούν με κάθε τρόπο να κρατήσουν τις σιδηροδρομικές εγκαταστάσεις στο Κράσνι Λίμαν.

Η γραμμή προς το Ίζιουμ είναι μια από τις σημαντικότερες οδούς ανεφοδιασμού στην περιοχή.

Το ίδιο το Λίμαν διαθέτει αυτό που είναι γνωστό ως σιδηροδρομικό σταθμό με αδιέξοδο.

Αυτό σημαίνει: Η επίσημη σιδηροδρομική κυκλοφορία τελειώνει εδώ. Παραπέρα, μόνο μια μικρή βιομηχανική σιδηροδρομική γραμμή οδηγεί στα λατομεία.

Για να καταστραφεί πλήρως η εφοδιαστική αλυσίδα του ουκρανικού στρατού, πρέπει να καταληφθούν η λίμνη Λίμαν και η κοντινή τοποθεσία Ντρομπίσεβο.

Η διαδικασία εκκρεμεί ακόμη. Στην ίδια την πόλη Λίμαν, οι Ρώσοι έχουν πλέον καταλάβει και ελέγχουν 251 κτίρια «φρουρίου» και 37 στρατιωτικά φυλάκια.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ