Θύμα ένοπλης ληστείας η ηθοποιός Έφη Οικονομάκη: Συνελήφθη ο 51χρονος ανιψιός της!
«Το πιο οδυνηρό ήταν η προδοσία»
Θύμα ένοπλης ληστείας μέσα στο σπίτι της έπεσε η ηθοποιός Έφη Οικονομάκη, με τις αστυνομικές αρχές να προχωρούν στη σύλληψη ενός 51χρονου συγγενικού της προσώπου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο συλληφθείς είναι ανιψιός της ηθοποιού, ενώ σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, κατηγορίες για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, ληστεία, κλοπή, νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες και παραβάσεις της νομοθεσίας περί όπλων.
Η ίδια η ηθοποιός επέλεξε να τοποθετηθεί δημόσια μέσω ανάρτησής της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, περιγράφοντας όσα βίωσε η οικογένειά της αλλά και τα συναισθήματα που ακολούθησαν μετά τις αποκαλύψεις των ερευνών.
Η Έφη Οικονομάκη ανέφερε ότι για πολλά χρόνια είχε επιλέξει να κρατά την προσωπική της ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, δίνοντας έμφαση μόνο στη δουλειά της και στην ενημέρωση για θέματα πρόληψης του καρκίνου.
Όπως έγραψε χαρακτηριστικά:
«Σας χρωστάω δυο κουβέντες μετά από την προχθεσινή μου ανάρτηση. Όλα αυτά τα χρόνια είχα επιλέξει συνειδητά να προβάλλεται μόνο η δουλειά μου και τα μηνύματα μου για τον καρκίνο και την πρόληψη, καθώς μου είχε χτυπήσει την πόρτα!»
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην ένοπλη ληστεία που βίωσε η οικογένειά της, περιγράφοντας τις στιγμές τρόμου που έζησε ο σύζυγός της στα χέρια των δραστών.
«Η ένοπλη ληστεία που βίωσε η οικογένεια μου την Τετάρτη 6 Μαΐου 2026 και πήρε δημοσιότητα, χωρίς να αναφερθούν ονόματα και ευχαριστώ κανάλια και site γι’ αυτό, καθώς δεν το επιθυμούσαμε, δεν ήταν μόνο μια απώλεια σημαντικών υλικών πραγμάτων.
Ήταν η απειλή κατά της ζωής του πιο σημαντικού ανθρώπου της ζωής μου, του άντρα μου και ήταν ο φόβος και η αδυναμία που ένιωσε να προστατευτεί από δύο ληστές εξοπλισμένους με όπλο με σιγαστήρα, με κλαδευτήρι για να κόψουν δάχτυλα και με μια ένεση με άγνωστο περιεχόμενο για απειλή».
«Το πιο οδυνηρό ήταν η προδοσία»
Η ηθοποιός υπογράμμισε ότι το μεγαλύτερο πλήγμα για την ίδια και την οικογένειά της δεν ήταν η οικονομική ζημιά ή η απώλεια περιουσιακών στοιχείων, αλλά η αποκάλυψη ότι πίσω από την υπόθεση φέρονται να βρίσκονται πρόσωπα που ανήκαν στο στενό οικογενειακό και κοινωνικό τους περιβάλλον.
Στην ανάρτησή της ανέφερε:
«Αυτό που πονάει περισσότερο δεν είναι μόνο το ίδιο το συμβάν. Είναι η συνειδητοποίηση ότι πίσω από μια τέτοια πράξη υπήρχαν άνθρωποι υπεράνω υποψίας! Και τότε νοιώθεις να αιωρείσαι στο κενό. Δεν αφορά μόνο αυτό που χάθηκε, αλλά και αυτό που γκρεμίστηκε για πάντα μέσα μας.»
Και συνέχισε:
«Τίποτε πια δεν είναι και δεν θα είναι ίδιο! Η αίσθηση ασφάλειας αλλάζει. Ο τρόπος που κοιτάς τους ανθρώπους αλλάζει. Η εμπιστοσύνη μηδέν βαθμούς Κελσίου, και παγωνιά στην αποκάλυψη του ονόματος!
Βρεθήκαμε πρωταγωνιστές σε μια ταινία τρόμου που δεν ζητήσαμε να παίξουμε. Σημάδεψαν καρδιά με επιτυχία! Κι όλα αυτά, δικοί μου άνθρωποι!».
Η Έφη Οικονομάκη δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει δημόσια τους αστυνομικούς που χειρίστηκαν την υπόθεση, κάνοντας λόγο για άμεση κινητοποίηση και επαγγελματισμό κατά τη διάρκεια των ερευνών.
Όπως έγραψε:
«Μέσα σε όλο αυτό το κακό, θέλω να εκφράσω ένα βαθύ και ειλικρινές ευχαριστώ στην Ελληνική Αστυνομία και συγκεκριμένα στην Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Βορειοανατολικής Αττικής, καθώς και στην ομάδα που χρεώθηκε την υπόθεση μας, για την άμεση ανταπόκριση, τη σοβαρότητα και τον άψογο επαγγελματισμό.»
Η υπόθεση παραμένει υπό διερεύνηση από τις αρμόδιες Αρχές, οι οποίες συνεχίζουν τη συλλογή στοιχείων για την πλήρη διαλεύκανση της υπόθεσης.