Στον εισαγγελέα αναμένεται να οδηγηθεί σήμερα Τετάρτη (24/6) η 29χρονη που συνελήφθη στη Θεσσαλονίκη, καθώς μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της της μέσα στο σπίτι τους στην περιοχή της Άνω Πόλης.

Η γυναίκα, υπήκοος Ρουμανίας, αντιμετωπίζει κατηγορίες για απόπειρα ανθρωποκτονίας, ενδοοικογενειακή βία, αλλά και παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ, όλα ξεκίνησαν ύστερα από έντονο καβγά μεταξύ του ζευγαριού.

Κατά τη διάρκεια του επεισοδίου, η 29χρονη φέρεται να επιτέθηκε στον 24χρονο χρησιμοποιώντας δύο μαχαίρια.

Ο νεαρός άνδρας τραυματίστηκε σοβαρά, καθώς υπέστη χτυπήματα στον πνεύμονα, την κάτω κοιλιακή χώρα και το χέρι.

Μεταφέρθηκε άμεσα με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Νοσοκομείο Παπανικολάου, όπου υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση και εξακολουθεί να νοσηλεύεται.

Οι αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λευκού Πύργου προχώρησαν στη σύλληψη της 29χρονης, ενώ κατά την έρευνα κατασχέθηκαν τα δύο μαχαίρια που φέρεται να χρησιμοποιήθηκαν στην επίθεση.

Για την υπόθεση έχει διαταχθεί ιατροδικαστική εξέταση, ενώ οι Αρχές συνεχίζουν τη διερεύνηση των συνθηκών κάτω από τις οποίες σημειώθηκε το αιματηρό περιστατικό.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ