Σε λιμάνι της Τουρκίας ρυμουλκήθηκε το δεξαμενόπλοιο «YM JUPITER» που έμεινε ακυβέρνητο κοντά στην Αλόννησο
Το πλοίο παρουσίασε μηχανική βλάβη βορειοανατολικά της Ψαθούρας
Στην Τουρκία οδηγήθηκε για λόγους ασφαλείας το δεξαμενόπλοιο «YM JUPITER», το οποίο είχε μείνει ακυβέρνητο λόγω μηχανικής βλάβης στη θαλάσσια περιοχή βορειοανατολικά της Ψαθούρας, κοντά στην Αλόννησο.
Η επιχείρηση απομάκρυνσης του πλοίου ολοκληρώθηκε τις πρώτες πρωινές ώρες, όταν το ελληνικό ναυαγοσωστικό «Αιγαίον Πέλαγος» κατάφερε να προσεγγίσει το δεξαμενόπλοιο και να πραγματοποιήσει με επιτυχία τη ρυμούλκησή του προς ασφαλή λιμένα της Τουρκίας.
Το «YM JUPITER», το οποίο φέρει σημαία Μάλτας, είχε παρουσιάσει τεχνικό πρόβλημα με αποτέλεσμα να ακινητοποιηθεί στη θαλάσσια περιοχή, δημιουργώντας ανάγκη άμεσης κινητοποίησης των αρμόδιων αρχών.
Στο δεξαμενόπλοιο επέβαιναν συνολικά 17 μέλη πληρώματος, όλοι Τούρκοι υπήκοοι, ενώ σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες το πλοίο μετέφερε περίπου 5.000 μετρικούς τόνους πετρελαϊκών προϊόντων.
Καθ’ όλη τη διάρκεια του περιστατικού, το Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ) είχε τεθεί σε επιφυλακή, ζητώντας από τα πλοία που βρίσκονταν στην ευρύτερη περιοχή να διατηρούν αυξημένη ετοιμότητα και να είναι διαθέσιμα να συνδράμουν εφόσον παρουσιαζόταν ανάγκη.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση της ρυμούλκησης αποφεύχθηκε περαιτέρω κίνδυνος για το πλήρωμα και τη ναυσιπλοΐα στην περιοχή.