Σειρήνες συναγερμού ήχησαν το βράδυ στο Κίεβο, ενώ λίγα λεπτά αργότερα ακούστηκαν ισχυρές εκρήξεις στην ουκρανική πρωτεύουσα, έπειτα από προειδοποιήσεις για χτυπήματα από ρωσικούς βαλλιστικούς πυραύλους.

Η ρωσική επίθεση κατά στόχων στρατηγικής σημασίας στην ουκρανική πρωτεύουσα έρχεται μετά τα χτυπήματα των ουκρανικών drone στην ρωσική βιομηχανία πετρελαίου. Image

Ο επικεφαλής της στρατιωτικής διοίκησης του Κιέβου, Τιμούρ Τκατσένκο, ανέφερε μέσω Telegram ότι «ο εχθρός εξαπέλυσε βαλλιστικούς πυραύλους εναντίον της πόλης», επιβεβαιώνοντας την επίθεση.

Την ίδια ώρα, ο δήμαρχος του Κιέβου, Βιτάλι Κλίτσκο, γνωστοποίησε ότι ενεργοποιήθηκαν τα συστήματα αντιαεροπορικής άμυνας, καλώντας τους πολίτες να παραμείνουν σε καταφύγια μέχρι να λήξει ο συναγερμός.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, πυρκαγιά εκδηλώθηκε στη συνοικία Νταρνίτσκι, έπειτα από πτώση συντριμμιών πυραύλου, ενώ οι αρχές παρακολουθούν την κατάσταση και αξιολογούν πιθανές ζημιές.

Οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης βρίσκονται σε επιφυλακή, καθώς συνεχίζονται οι έλεγχοι σε διάφορα σημεία της πόλης.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ