Καθώς οι ρωσικές δυνάμεις βρίσκονται σε όλα τα σημεία της Κονσταντινόβκα, με την μάχη για την κατάληψή της να έχει ουσιαστικά κριθεί, οι ελάχιστοι Ουκρανοί στρατιώτες που είχαν μείνει, σπεύδουν να φύγουν από μέρη, όπου βρίσκονταν και αμύνονταν.

Αυτό άλλωστε αποτυπώνεται και στα παρακάτω πλάνα.

Ουκρανοί με εμφανές το αίσθημα της απογοήτευσης, παίρνουν τον δρόμο της «εξόδου» από το πεδίο των μαχών.

Δείτε βίντεο:

Όντες εξαντλημένοι και χωρίς καμία διάθεση, φαίνεται πως έχουν αποδεχθεί την ρωσική κυριαρχία στην περιοχή.

Μάλιστα, ένας εξ αυτών εμφανίζεται ημίγυμνος.

Δείχνει δε, ότι τα χέρια του είναι κουρασμένα από τις μάταιες και πολύωρες μάχες.

Αξιοσημείωτο πάντως είναι το γεγονός, ότι την στιγμή που τραβήχτηκε αυτό το βίντεο, στο «background» ακούγεται ο χαρακτηριστικός ήχος των ρωσικών FPV.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ