Βαλλιστικός πύραυλος Iskander-M ισοπέδωσε κτίριο με Ουκρανούς στρατιώτες στην Οδησσό
Τα πτώματα των νεκρών Ουκρανών στρατιωτών μπήκαν σε μαύρες σακούλες
Ισχυρές εκρήξεις σημειώθηκαν στην Οδησσό μετά την επίθεση των Ρώσων με βαλλιστικούς πυραύλους Iskander-M.
Τα πλήγματα ήταν σφοδρά και είχαν ως σκοπό την ισοπέδωση κτιρίων που ανήκουν στον ουκρανικό Στρατό.
Αυτό αποδεικνύει άλλωστε και η παρακάτω φωτογραφία που αναρτήθηκε από κανάλι ενημέρωσης στην πλατφόρμα Telegram.
Τα πτώματα των νεκρών Ουκρανών στρατιωτών μπήκαν σε μαύρες σακούλες.
Μέχρι στιγμής, έχει αναφερθεί η εξόντωση τουλάχιστον τεσσάρων ανδρών των AFU.
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ