Ισχυρές εκρήξεις σημειώθηκαν στην Οδησσό μετά την επίθεση των Ρώσων με βαλλιστικούς πυραύλους Iskander-M.

Τα πλήγματα ήταν σφοδρά και είχαν ως σκοπό την ισοπέδωση κτιρίων που ανήκουν στον ουκρανικό Στρατό.

Αυτό αποδεικνύει άλλωστε και η παρακάτω φωτογραφία που αναρτήθηκε από κανάλι ενημέρωσης στην πλατφόρμα Telegram.

Τα πτώματα των νεκρών Ουκρανών στρατιωτών μπήκαν σε μαύρες σακούλες.

Μέχρι στιγμής, έχει αναφερθεί η εξόντωση τουλάχιστον τεσσάρων ανδρών των AFU.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ