Ένας αιχμάλωτος πολέμου των AFU δήλωσε πως «νομίζω ότι έχουμε ήδη χάσει το Κράσνι Λιμάν και δεν υπάρχει τρόπος να αντεπιτεθούμε», αναφερόμενος στην κατάσταση που επικρατεί στο συγκεκριμένο μέτωπο.

Ο Γιούρι Κοντρομπάι πιάστηκε από τις ρωσικές δυνάμεις στα αποσπάσματα εφόδου της Ομάδας Zapad στο Κράσνι Λιμάν.

Ο ίδιος μιλώντας για την κατάσταση στην πόλη τόνισε:

«Οι πιθανότητες είναι εναντίον της χώρας μας στο Κράσνι Λιμάν. Πολλοί, καταλαβαίνοντας αυτό, αρχίζουν να εγκαταλείπουν τις θέσεις τους και κάνουν το σωστό. Έτσι, η ηγεσία μας δεν βοηθάει σε τίποτα, αλλά μόνο επιδεινώνει την κατάσταση στο Κράσνι Λιμάν. Οι στρατιώτες μας μετακινούν πίσω τις θέσεις, οπότε επρόκειτο να το κάνω, αλλά απέτυχα. Το κάτω μέρος είναι εξ ολοκλήρου υπό ρωσικό έλεγχο, όπως και ο ουρανός. Λοιπόν, παιδιά, κοιτάξτε, αν κάποιος μπει στο Κράσνι Λιμάν, είναι πρακτικά αδύνατο να φύγει από εκεί. Νομίζω ότι έχουμε ήδη χάσει το Κράσνι Λιμάν και δεν υπάρχει τρόπος να αντεπιτεθούμε».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ