Η πολυαναμενόμενη ανακοίνωση ανάθεσης του προγράμματος νέων ελικοπτέρων έρευνας και διάσωσης …

H πολυαναμενόμενη ανακοίνωση ανάθεσης του προγράμματος νέων ελικοπτέρων έρευνας και διάσωσης μάχης CSAR-X θα καθυστερήσει μερικούς μήνες ακόμα, από τον Ιούλιο που ήταν μέχρι στιγμής προγραμματισμένη μέχρι τον Οκτώβριο προκειμένου το νέο συμβόλαιο να συμμορφώνεται με τη νέα νομοθεσία που περιορίζει την χρήση εισαγόμενων σπάνιων μετάλλων.

Η Boeing ανακοίνωσε σήμερα ότι έλαβε διορθωτική επιστολή με την ονομασία Amendment 6, για την τροποποίηση της προσφοράς της για το πρόγραμμα CSAR-X της αμερικανικής Αεροπορίας.

Υπενθυμίζεται ότι στον διαγωνισμό συμμετέχουν 3 εταιρείες, η Boeing, η Sikorsky με το H-92 Superhawk και η Lockheed με το US101, βασισμένο σε σχεδίαση της AgustaWestland, ενώ σε πρώτη φάση το 2006 είχε κερδίσει η Boeing με το CH-47F Chinook.

To σχετικό συμβόλαιο προβλέπει την προμήθεια 144 ελικοπτέρων. Ωστόσο εξαιτίας ενστάσεων των ανταγωνιστών, ο διαγωνισμός επαναλήφθηκε.

Μέρη των κινητήρων, του συστήματος μετάδοσης κίνησης και των ακρών των περυγίων του έλικα καθώς και ορισμένα άλλα σημεία περιέχουν τιτάνιο και άλλα εξειδικευμένα εισαγόμενα μέταλλα.

Η νέα νομοθεσία αποτελεί υλοποίηση της από καιρό επιθυμίας των ΗΠΑ να μειώσουν την εξάρτησή τους από αυτά τα μέταλλα.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ