Η αμφισβήτηση της χρησιμότητας της παραγγελίας αριθμού πέραν των ήδη 183 παραγγελθέντων αεροσκαφών είναι εμφανής ακόμα και ανάμεσα στους κύκλους των Ενόπλων Δυνάμεων των ΗΠΑ.

Η αμφισβήτηση της χρησιμότητας της παραγγελίας αριθμού πέραν των ήδη 183 παραγγελθέντων αεροσκαφών είναι εμφανής ακόμα και ανάμεσα στους κύκλους των Ενόπλων Δυνάμεων των ΗΠΑ.

Όπως το defencenet έχει επανειλημμένως αναφέρει τους προηγούμενους μήνες υπάρχει μεγάλη αμφισβήτηση στο αίτημα της Αεροπορίας να αποκτήσει συνολικά έναν αριθμό αεροσκαφών μεταξύ 250-270.

Ακόμα και Α/ΓΕΕΘΑ ναύαρχος Michael Mullen ανέφερε την ανάγκη να προχωρήσει το υπουργείο σε μείωση των εξοπλιστικών προγραμμάτων.

Συμπλήρωσε δε χαρακτηριστικά πως τον απασχολεί το συνολικό κόστος του αεροσκάφους ($350 εκ. το ένα) ενώ δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των «ασύμμετρων» πολέμων που διεξάγει η χώρα.

Βέβαια η Αεροπορία βλέπει ως δυνητικό-συμβατικό εχθρό την Κίνα και ισχυρίζεται πως το συγκεκριμένο αεροσκάφος χρειάζεται μέσα στο γενικότερο αμερικανο-κινεζικό ανταγωνισμό.

Φυσικά το πρόγραμμα απασχολεί σημαντικό όγκο της αμερικανικής βιομηχανίας οπότε το να το διακόψει κάποιος ενέχει και τεράστιο πολιτικό κόστος.

Συμπληρώνοντας δε την σκέψη του ο αμερικάνος αρχηγός πέταξε και την … βόμβα πως «Πιστεύω … το μέλλον της παγκόσμιας αεροπορίας, το μέλλον μας, βρίσκεται στο Joint Strike Fighter».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ