Μετά την επίσημη αποδοχή του πρώτου C-27J από το ιταλικό υπουργείο άμυνας, το αεροσκάφος επιστράφηκε στις εγκαταστάσεις της κατασκευάστριας Alenia Aeronautica, προκειμένου να προετοιμαστεί για να ταξιδέψει στις ΗΠΑ.

Η περιοδεία επίδειξης των δυνατοτήτων του άρχισε στις 7 Νοεμβρίου και θα διαρκέσει τρεις εβδομάδες. Το ιταλικό αεροσκάφος προωθείται στις ΗΠΑ στο πλαίσιο του διαγωνισμού για την επιλογή του μελλοντικού κοινού μεταφορικού τακτικού αεροσκάφους της αμερικανικής αεροπορίας και του στρατού (JCA-Joint Cargo Aircraft). Την προώθησή του δικινητήριου C-27J στον συγκεκριμένο διαγωνισμό έχει αναλάβει η κοινοπραξία GMAS που απαρτίζεται από τις L-3, Boeing και Alenia. To αεροσκάφος θα επιστρέψει στην Ιταλία στις 18 Δεκεμβρίου. Αυτό που πρέπει να σημειωθεί είναι ότι το πρώτο ιταλικό C-27J είναι πλήρως εξοπλισμένο και το μόνο που δεν φέρει κατά την περιοδεία, είναι ο σταθερός σωλήνας εναέριου ανεφοδιασμού. Κατά τα άλλα, διαθέτει μονάδες HUD της Flight Dynamics (θυγατρική της Rockwell Collins) για το διμελές πλήρωμα θαλάμου διακυβέρνησης, καθώς και ολοκληρωμένο σύστημα αυτοπροστασίας το οποίο περιλαμβάνει RWR τύπου AR3-C της ιταλικής Elletronica, εκτοξευτή θερμοβολίδων και αερόφυλλων της επίσης ιταλικής MES και σύστημα προειδοποίησης εγκλωβισμού από καταδείκτες και τηλέμετρα λέιζερ μαζί με σύστημα προειδοποίησης επερχόμενων πυραύλων που με την σειρά τους αποτελούν προϊόν της Selex Sensors & Airborne Systems που ανήκει στον Όμιλο Finmeccanica. Η Βουλγαρία που πριν από λίγους μήνες προέβη στην παραγγελία οκτώ C-27J, θα παραλάβει τα αεροσκάφη της εξοπλισμένα με μονάδες HUD, συστήματα αυτοπροστασίας και εναέριου ανεφοδιασμού. Τα τρία αεροσκάφη που θα παραλάβει η Λιθουανία θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα αυτοπροστασίας και εναέριου ανεφοδιασμού. Τα 12 C-27J που παρέλαβε η ελληνική Πολεμική Αεροπορία, ο πρώτος χρήστης του τύπου, δεν διαθέτουν προς το παρόν κανένα από τα συστήματα αυτά…

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ