M. Xρυσοχοΐδης: «Είχαμε άξιο πυροσβεστικό σώμα – Θετική η αποτίμηση της αντιπυρικής περιόδου»
Θετικά αποτίμησε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, τα έως τώρα αποτελέσματα της φετινής αντιπυρικής περιόδου, η οποία λήγει τον επόμενο μήνα. «Κάναμε υπεράνθρωπη προσπάθεια» είπε ο υπουργός, εγκαινιάζοντας το περίπτερο του Πυροσβεστικού Σώματος στην 84η ΔΕΘ, ενώ επισήμανε ότι «είχαμε σχεδόν 56 φωτιές κάθε μέρα» και σε αυτές τις συνθήκες δουλέψαμε καλά». Χρυσοχοΐδης: […]