Οι πολίτες συνεχίζουν να εγκαταλείπουν τις μεγάλες πόλεις
Οι κάτοικοι της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης βλέπουν την απαγόρευση της κυκλοφορίας να «έρχεται» και κάποιοι από αυτούς επιλέγουν να αποχωρήσουν. Οι πολίτες φαίνεται πως αισθάνονται πιο ασφαλείς στα χωριά τους, αφού φοβούνται μία οικονομική κατάρρευση. Βέβαια ήταν αρκετά λιγότεροι σε σχέση με αυτούς που την εγκατέλειψαν την προηγούμενη Παρασκευή, άρα μαζική έξοδος δεν υφίστανται. Από […]