Κορωνοϊός: Πάνω από 4 εκατ. ευρώ τα πρόστιμα για τις μετακινήσεις πολιτών
Συγκεκριμένα, σε 4.253.700 ευρώ ανερχόταν, έως την Παρασκευή 3 Απριλίου, το συνολικό ποσό από τα πρόστιμα που έχουν επιβληθεί, σε όλη την Ελλάδα, για παραβάσεις του μέτρου απαγόρευσης της κυκλοφορίας, αλλά και της αναστολής λειτουργίας καταστημάτων, για την αποφυγή της διάδοσης του κορονοϊού. «Μέτρα που σκοπό έχουν την προστασία της υγείας των πολιτών και όχι […]