Νέες αντιδράσεις προκαλεί στο εσωτερικό του σχήματος των δύο ισραηλινών ομίλων SK Group, Plasan Sasa και του επιχειρηματία Άρη Γλύνη, που ελέγχουν την ΕΛΒΟ η τοποθέτησή του απόστρατου του… Πολεμικού Ναυτικού Δημήτριου Αγγελόπουλου με απόφαση του Samy Katsav ως γενικού διευθυντή της εταιρείας.

Η Plasan Sasa και o επιχειρηματίας Άρης Γλύνης κατέχουν  το 52,3% της ΕΛΒΟ απλά «αποδέχθηκαν» την τοποθέτηση του Δ.Αγγελόπουλου χωρίς ουσιαστικά να την εγκρίνουν μόνο και μόνο  για να μην οδηγηθεί στη διάλυση το επιχειρηματικό σχήμα, το οποίο ένα χρόνο μετά την εξαγορά της ΕΛΒΟ  για μόλις 3 εκατ. €  δεν έχει καταφέρει να πάρει ούτε ένα πρόγραμμα, στην εσωτερική είτε στην διεθνή αγορά.

Σε κάθε περίπτωση είναι παράδοξο να τοποθετείται ως γενικός διευθυντής  ένας αντιναύαρχος ε.α.  σε μια εταιρεία της οποίας το βασικό αντικείμενο είναι τα χερσαία συστήματα και μόνο.

Παράλληλα η εταιρεία δεν έχει προσλάβει ούτε έναν εργαζόμενο και φυσικά ούτε  λόγος για επενδύσεις αναβάθμισης του ηλεκτρομηχανολογικού  εξοπλισμού. 

Πιθανολογείται ότι για την επιλογή αυτή έπαιξε ρόλο η καλή σχέση που έχει ο Δ.Αγγελόπουλος με τον επίσης  νέο γενικό διευθυντή της ΓΔΑΕΕ. Ο Δ. Αγγελόπουλος υπηρέτησε στην Διοίκηση Υποβρυχίων σε θέσεις ευθύνης, όταν παραιτήθηκε για να εργαστεί για την Thyssenkrupp στα ΕΝΑΕ επί εποχής Ε.Βενιζέλου.

Γενικά η κατάσταση στην ΕΛΒΟ απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί ως «επιτυχής αποκρατικοποίηση». Ο Σ.Κατσάβ ισχυρός άνδρας του SK Group πρόσφατα, πάντως, κατέθεσε και πρόταση για τα ΕΝΑΕ!

Έχει σχέση αυτό με την τοποθέτηση του Δ.Αγγελόπουλου στην ΕΛΒΟ;

Να σημειώσουμε ότι το SK Group «παίζει» στην Ελλάδα μαζί με τον όμιλο της Kestrel του Σ.Κομνόπουλου και του Δ.Τσάτσου, (γνωστού από την υπόθεση της καταβολής εκατομμυρίων ευρώ στον Γ.Καρατζαφέρη την εποχή ΛΑΟΣ) ο οποίος φαίνεται να «έχει τον πρώτο λόγο» στην υπόθεση των πυραυλικών συστημάτων Spike NLOS της ισραηλινής Rafael.

Εχουν συμμαχήσει και στην περίπτωση του αυτόματου τυφεκίου εφόδου Tavor, το οποίο είναι υποψήφιο ως το νέο τυφέκιο του Ελληνικού Στρατού το οποίο κατασκευάζει η IWI η οποία επίσης ανήκει στο SK Group.

Στο SK Group ανήκει επίσης η Israel   Shipyards, η οποία ναυπηγεί εμπορικά και πολεμικά πλοία, εξ ου και το ενδιαφέρον για τα ΕΝΑΕ.

Πάντως, στην υπόθεση της ΕΛΒΟ, πολύ δύσκολα θα παραμείνουν και οι δύο ισραηλινές εταιρείες, έτσι όπως έχει εξελιχθεί η κατάσταση. Μία από τις δύο θα αποχωρήσει…

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ