Σύσταση Γενικής Γραμματείας Συντονισμού Διαχείρησης Αποβλήτων, με προεδρικό διάταγμα που υπέγραψε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και η οποία θα είναι αρμόδια για την εποπτεία και το συντονισμό της δράσης των υπουργείων Εσωτερικών, ΥΠΕΚΑ, Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας όσον αφορά στο θέμα της διαχείρισης αποβλήτων, ανακοινώθηκε τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου.

Εκτός των άλλων, στις αρμοδιότητές της θα περιλαμβάνονται η σύγκληση συσκέψεων συντονισμού, η προαγωγή της εθνικής στρατηγικής και η μέριμνα για την τήρηση των κανόνων και αρχών της ευρωπαϊκής και εθνικής περιβαλλοντικής νομοθεσίας περί δημοσίων συμβάσεων.

Εξάλλου, θα ασκεί ασκεί δειγματοληπτικούς ελέγχους, αναζητώντας αυτεπαγγέλτως πληροφορίες και στοιχεία σχετικά με τις εν εξελίξει διαδικασίες εκπόνησης μελετών, εκτέλεσης έργων και υπηρεσιών.

Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της θα είναι και η διευκόλυνση- υποστήριξη των δημόσιων και ιδιωτικών φορέων στο πλαίσιο των διαδικασιών αδειοδότησης.

Για τη λειτουργία της προβλέπεται η σύσταση μίας θέσης μετακλητού γενικού γραμματέα, προϊσταμένου της Γενικής Γραμματείας. Η θέση θα καλύπτεται με διορισμό ή ανάθεση καθηκόντων με απόφαση του πρωθυπουργού.

Πέραν αυτής, προβλέπονται μία θέση ειδικού συμβούλου, μία ειδικού συνεργάτη και τρεις διοικητικών υπαλλήλων.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ