Ο προηγμένος κινητήρας VK-2500P που αναπτύχθηκε για τα τελευταία ελικόπτερα Mil Mi-28NM της Ρωσίας πέρασε επιτυχώς τις δοκιμές. 

Το πιστοποιητικό παραδόθηκε από εκπροσώπους του Υπουργείου Άμυνας της Ρωσίας.

«Η χρήση αυτού του κινητήρα στα περισσότερα ελικόπτερα Mil και Kamov θα τους δώσει εντελώς διαφορετικές ποιότητες από αυτές που έχουν σήμερα, ο κινητήρας χρησιμοποιεί το πιο προηγμένο σύστημα FADEC (σύστημα ελέγχου ψηφιακού κινητήρα πλήρους εξουσίας)», δήλωσε ο Εκτελεστικός Διευθυντής της UEC-Klimov Alexander Vatagin στο η τελετή.

«Οι δοκιμές διήρκεσαν δώδεκα μήνες. Περιμένουμε ότι ο κινητήρας θα βρει την εφαρμογή του όχι μόνο στα ελικόπτερα Mi-28NM αλλά και σε άλλα στροφεία», δήλωσε στους δημοσιογράφους.

Ο κινητήρας έχει περάσει επιτυχώς μια σειρά δοκιμών για να συμμορφωθεί με τις τεχνικές απαιτήσεις που καθορίζονται από το Υπουργείο Άμυνας της Ρωσίας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ηλεκτροκινητήρας για τα τελευταία ρωσικά ελικόπτερα, σύμφωνα με το γραφείο Τύπου της εταιρείας.

Οι κινητήρες VK-2500 είναι τοποθετημένοι σε ελικόπτερα Mi-8/17, Mi-24/35 και Ka-50/52 και επίσης σε μηχανοκίνητα στροφεία Ka-32. 

Η τροποποίηση VK-2500P αναπτύχθηκε για το Mi-28NM, την αναβαθμισμένη έκδοση του Mi-28N «Night Hunter».

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ