Τη δοκιμή ενός κινητήρα του 1944 μπορείτε να δείτε στο βίντεο που ακολουθεί.  Πρόκειται για ένα R-4360-20 Wasp Major της Pratt & Whitney ο οποίος έχει περάσει από γενική επιθεώρηση πριν τοποθετηθεί σε αεροσκάφος επίδειξης ένα F 2G Super Corsair (μια έκδοση του γνωστού F 4U Corsair).

Αν και το αεροσκάφος δεν γνώρισε επιχειρησιακή χρήση κατά τον Β΄ΠΠ εξαιτίας προβλημάτων στην εξέλιξή του εντούτοις από τα 10 που παρήχθησαν τα περισσότερα γνώρισαν δράση ως αεροσκάφη σε αγώνες ταχύτητας μεταπολεμικά.

Ο R-4360 είναι ένας 28κύλινδρος κινητήρας, αερόψυκτος τετραπλής σειράς. Κάθε σειρά φιλοξενεί 7 κυλίνδρους, οι οποίες είναι τοποθετημένες σε διαφορετική γωνία η μια από την άλλη για να διευκολύνεται η ψύξη από τον εισερχόμενο ατμοσφαιρικό αέρα, σε όλες τις σειρές και τους κυλίνδρους.

Ο μηχανικού τύπου υπερτροφοδότης είναι βαθμονημένος στο λόγο 6.374:1 (όπου 1 η ταχύτητα του εμβόλου του κινητήρα) ενώ η έλικα στο 0.375:1 και αυτό για τα ακροπτερύγιά της να μην ξεπερνούν την ταχύτητα του ήχου.

Ο όγκος του R-4360  είναι 4,3 τ.μ. και ο κινητήρας του βίντεο ένας R-4360-20 – ο οποίος αποδίδει μέγιστη ισχύ 3,500 hp (2,610 kW).

Ο κινητήρας παράχθηκε μεταξύ των ετών 1944 και 1955 και τοποθετήθηκε εκτός των F 2G σε 28 διαφορετικούς τύπους αεροσκαφών κατά τη διάρκεια της χρήσης του.

Pratt & Whitney R-4360-20 first start from Dave O on Vimeo.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ