Χωρίς τέλος τα προβλήματα του F-35 – Το νέο λογισμικό δεν μπορεί να ενοποιήσει τα δεδομένα των αισθητήρων

Φαίνεται πως δεν έχουν τέλος τα προβλήματα στα νέα μαχητικά F-35 που θα προμηθευτεί και η τουρκική αεροπορία καθώς το νέο χτύπημα αφορά τους προηγμένους αισθητήρες τους και που ίσως δικαιώσει του πολέμιους που λένε ότι το αεροσκάφος μπαίνει σε παραγωγή πολύ σύντομα κάτι που θα πληρώσουν οπι χρήστες με τεράστιο κόστος.
Οι αισθητήρες που χρησιμοποιούνται στον εντοπισμό και την διαλογή εξωτερικών απειλών του συστήματος αυτοπροστασίας όπως για παράδειγμα οι εχθρικοί πυραύλοι φαίνεται να μην είναι σε θέση να διασταυρώσουν τα δεδομένα με το λογισμικό με αποτέλεσμα αυτό να οδηγεί σε ψευδείς συναγερμούς.
Ο Dr. J. Michael Gilmore, ο διευθυντής του τμήματος δοκιμών και αξιολόγησης για το Τμήμα των οπλικών συστημάτων του Υπουργείου Άμυνας των ΗΠΑ, έγραψε στην ετήσια έκθεση το 2014 ότι η “σύντηξη των πληροφοριών από αισθητήρες του αεροσκάφους, καθώς και η συγχώνευση πληροφοριών από αισθητήρες εκτός του αεροσκάφους εξακολουθεί να είναι ελλιπής. “
“Το σύστημα του αεροσκάφους (Distributed Aperture System) συνεχίζει να παρουσιάζει υψηλά ποσοστά λανθασμένου συναγερμού αλλα και λανθασμένους στόχους, επιπλέον υπάρχει κακή απόδοση στην σταθερότητα, ακόμα και σε νεότερες εκδόσεις του λογισμικού” έγραψε.
Ο Gilmore σε μια αποστροφή του λόγου του και θέλοντας να υποβαθμίσει τα προβλήματα δήλωσε ότι, το λογισμικό του αεροσκάφους συνεχίζει να σημειώνει πρόοδο και σταθερή βελτίωση οσο αφορά την αξιοπιστία των αισθητήρων.
Σύμφωνα με την Lockheed Martin, το F-35 χρησιμοποιεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα αισθητήρων. Σε περίπτωση που ένας αισθητήρας καταστραφεί, ο συνολικός χαρακτήρας των αισθητήρων είναι τέτοιος που επιτρέπει το F-35 να συνεχίσει να λειτουργεί πλήρως.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr