Την ώρα που ακόμη δεν έχουν γίνει γνωστές οι συνθήκες κάτω από τις οποίες κατέπεσε το αεροσκάφος των αερογραμμών της Μαλαισίας στην Ουκρανία, νωπές είναι ακόμα οι μνήμες από το άλλο αεροσκάφος της ίδιας εταιρίας το οποίο χάθηκε πριν από 4 μήνες λίγο μετά από την απογείωσή του από την Κουάλα Λουμπούρ.

Και ενώ η πτώση του δεύτερου αεροσκάφος είναι ξεκάθαρο ότι προέκυψε από εχθρική ένεργεια κατάρριψής του, οι συνθήκες για την εξαφάνιση του άλλου παραμένουν ακόμα σήμερα άγνωστες, αν και οι υποψίες συγκλίνουν και πάλι προς εχθρική ανθρώπινη ενέργεια.

Έτσι αν και ονομάζεται «κατάρα» είναι σαφές ότι πρόκειται για τραγωδία που και στις δύο περιπτώσεις έχει την αιτία της όχι σε κάποια υπερφυσική δύναμη, αλλά στην θηριώδη ανθρώπινη κακία.

Το Boeing 777 με 239 επιβαίνοντες εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου ενώ κατευθυνόταν προς το Πεκίνο.

Αξιωματούχοι εκτιμούν ότι το αεροσκάφος βρισκόταν στον αυτόματο πιλότο και δηλώνουν ότι από τα λιγοστά αποδεικτικά στοιχεία που διαθέτουν άλλαξε πορεία σκοπίμως και κατευθύνθηκε χιλιάδες χιλιόμετρα πιο μακριά από την προγραμματισμένη πορεία του προτού συντριβεί πιθανότατα στον Ινδικό Ωκεανό.

Στις αρχές Απριλίου, περίπου ένα μήνα μετά την εξαφάνιση του Μπόινγκ, οι μαλαισιανές Αρχές έδωσαν στη δημοσιότητα τις συνομιλίες ανάμεσα στους πιλότους της πτήσης και τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας.

«Η μεταγραφή δεν αποκαλύπτει τίποτε το αφύσικο που μπορεί να είχε συμβεί στο πιλοτήριο πριν από την εξαφάνιση του αεροπλάνου», ανέφερε σε ανακοίνωσή του, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, ο υπουργός Μεταφορών της Μαλαισίας, Χισαμουντίν Χουσέιν.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι και σήμερα οι αρχές δεν έχουν καταφέρει να εντοπίσουν τα συντρίμμια του αεροσκάφους.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ