Νέες πληροφορίες για τη τύχη της πτήσης MH370
Νέες πληροφορίες έχει έρθει στο φως σχετικά με την πορεία της πτήσης MH370
από τη Μαλαισία πριν εξαφανιστεί από τις οθόνες των ραντάρ στις 8 Μαρτίου .
Το αεροπλάνο παρέκκλινε από τη σχεδιαζόμενη πορεία του από Kuala Lumpur προς το Πεκίνο με στροφή προς τα αριστερά πάνω από θαλάσσια περιοχη ενώ ήταν ακόμα μέσα στον εναέριο χώρο του Βιετνάμ ανέφερε Μαλαισίας ανώτερη πηγή της αεροπορίας.
Το αεροσκάφος στη συνέχεια ανέβηκε στα 39.000 πόδια , λίγο λιγότερο από τα 41.000 πόδια που είναι το όριο ασφαλούς λειτουργίας του Boeing 777 – 200ER και διατήρησε αυτό το υψόμετρο για περίπου 20 λεπτά πάνω από τη χερσόνησο της Μαλαισίας , πριν αρχίσει να κατεβαίνει , είπε η πηγή .
Οι ερευνητές έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι το χαμένο αεροσκάφος ήταν εξοπλισμένο με τέσσερις πομπούς εντοπισμού επείγουσας ανάγκης ή ELTs τα οποία είναι σχεδιασμένα να μεταδίδουν τη θέση ενός αεροσκάφους σε ένα δορυφόρο έκτακτης ανάγκης, όταν ενεργοποιείται από μια συντριβή ή από την επαφή με το νερό αναφέρει ο ειδικός .
Οι ELT που ήταν στην πρόσθια πόρτα του αεροσκάφους, την πίσω πόρτα του , στην άτρακτο και στο πιλοτήριο απορεί το στέλεχος γιατί δεν ενεργοποίησαν τον δορυφόρο .Συγγενείς των 239 επιβατών και του πληρώματος έχουν εγείρει ερωτήματα σχετικά με τα ELTs με τις αρχές της Μαλαισίας να δηλώνουν ότι υπήρχαν τουλάχιστον τρεις συσκευές στο αεροπλάνο , συμπεριλαμβανομένων δύο φορητών μονάδων και μια σταθερή συσκευή .
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr